kommer ni ihåg mina vänner?










Tre fina flickor kom äntligen och besökte oslo. Staden var fullt med folk eftersom vm på holmenkollen var då.  ni kom hit för en annan sak. Håkan på sentrum scenen. Det var fan den bästa håkan spelningen i mitt liv. Glada norskar hurtiga och de bedårande flickor vid min sida. En tjej som hade det tufft och började gråta efter tredje låten, vi kramade om henne och förstod genast vad det handlade om. Sunne flickan som stod och tittade på allt, vad händer liksom? men gud så glad jag är. lilla ninnstern som stod och mådde gött efter ölen och kramarna. den helgen tror jag betydde mycket för en tjej, johanna. hon vågade äntligen förstå att hennes partner var en skitstövel som jag och många andra försökt att pränta in i hennes huvud. jag är så glad för hennes skull just nu, att hon äntligen är lycklig. jag hoppas ni fortfarande kommer ihåg hur fint oslo Är och att några av er kommer tillbaka till mig efter sommaren.


Kommentarer
Postat av: N

något jag sent kommer glömma. en otroligt bra helg var det<3

2011-05-31 @ 00:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0