calgary







idag ska jag hämta fröken sofie på skolan tidigare. vi ska fixa nytt pass och sen ska vi kosa oss. det är hennes lilla födelsedagsdag med mig. jag har absolut ingen aning om vad vi ska hitta på eftersom det pissregnar ute. fast jag skulle ändå inte veta vad vi skulle göra om solen var framme. kanske vi drar på cafe och äter massa kakor som hon helst vill, men teknisk museet vore något för henne den lilla smarta ungen. hur ska man kunna veta vad en 8årig tjej vill göra? känns även som det är våran sista ensamma dag att tillbringa, det är de ju också på sätt och vis. på torsdag flyttar jag hem till byn igen men bara för en kort period. längtar tills jag äntligen får klart för mig vad jag vill göra och vart jag vill göra det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0