ligger gömd under sängen







jag vill inte bo här, spyr på trottaren och hoppas att någon pissar på torsby skylten: det finns ingen riktig, ingen snäll och drägg. allting har lämnat mig eller lämnar jag dom. sitter i ett kallt område, tittar på mina saker på rummet och vill hämta flyttlådor och försvinna bort. nu vet jag: att jag Aldrig kommer tillbaka hit. det kvittar om familj och släkt saknar mig, den här gången får ni komma till mig. det är för mycket att be om julafton. jag vantrivs så hemskt mycket i torsby. vilket jävla runkställe. de enda ni gör är att super, försöker glömma bort era problem, hånglar med någon på fyllan: antagligen kan ni inte fixa ett ligg nyktert för då ser människan hur patetisk du egentligen är. usch usch, jag ryser.. som sagt: vilket jävla runkställe

jag är glad, mycket jävla glad över att jag supit mig full en gång sen påsk.
inte en droppe alkohol, "du är så jävla törr sara"


Kommentarer
Postat av: kröser

men eller hur. köpte de för 44 $(: kan du uppdatera mer eller? finns ju inga värda bloggar å läsa.

2011-09-11 @ 17:48:55
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0